Welkom op de klantenservice pagina van Spokey Nederland. De webshop gespecialiseerd in fitness, skate en outdoor. Hier tref je antwoorden op veel gestelde vragen. Ook vind je hier onze contact- en administratieve gegevens.
Veel gestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor standaard pakketten binnen Nederland zijn € 8,95. De verzendkosten voor standaard pakketten naar België en Duitsland zijn € 10,95. Bij bestellingen boven de € 75,- worden er voor standaard pakketten geen verzendkosten in rekening gebracht. Dit geldt ook voor verzendingen naar België en Duitsland.
Wat is de levertijd?
Wij streven naar een levertijd tussen de 4 en 8 werkdagen. De levertijd is afhankelijk van het moment van bestellen. Op onze webshop communiceren wij tijdens het plaatsen van de bestelling een indicatieve levertijd. Deze is gebaseerd op de onderstaande condities :
Besteld op = geleverd op
- Zondag : vrijdag (5 werkdagen)
- Maandag < 10:00 : vrijdag (4 werkdagen)
- Dinsdag : volgende week vrijdag (8 werkdagen)
- Woensdag : volgende week vrijdag (7 werkdagen)
- Donderdag : volgende week vrijdag (6 werkdagen)
- Vrijdag : vrijdag (5 werkdagen)
- Zaterdag : vrijdag (5 werkdagen)
Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, klopt dit wel?
Wanneer je de bestelling correct hebt afgerond en al je gegevens hebt ingevuld, hoor je binnen enkele minuten na afronding een bevestiging per mail van Spokey te ontvangen. Wanneer je deze mail niet ontvangt, kan het zijn dat je e-mailadres niet correct is ingevuld of de mail terecht is gekomen in de spambox. Het beste is om onze klantenservice een mail te sturen met de mededeling dat je geen bevestiging hebt ontvangen. Wij kunnen dan voor je nakijken of wij de bestelling correct hebben ontvangen en eventueel je e-mail adres aanpassen en je de bevestiging alsnog versturen.
Het lukt niet om een bestelling te plaatsen, wat moet ik doen?
Indien het je niet lukt om een bestelling via de online shop te plaatsen kan je een mail sturen naar de klantenservice van Spokey. Wij zorgen er dan voor dat je dan verder wordt geholpen om de bestelling te plaatsen. Uiteraard kan je ook gewoon bellen met 0318 – 250030 (ma – vr : 8.30 – 17:00). We proberen je dan te helpen aan de telefoon om alsnog je bestelling op onze webshop te plaatsen. Het plaatsen van telefonische bestellingen is niet mogelijk.
Is het mogelijk langs te komen om te passen en proberen?
Nee, helaas. Wij hebben geen fysieke winkel en voor de verzending van onze artikelen maken wij gebruik van een fulfillment partner. Wij zijn een webshop met een kantoor in Apeldoorn. Om onze kosten laag te houden hebben wij er expliciet voor gekozen om een 100% webwinkel te zijn. Deze lage kosten stellen ons in staat artikelen zeer voordelig te prijzen. Uiteraard beschikken wij over een soepele retourregeling. Ook vind je zeer uitgebreide maatinstructies op onze website. Als je deze goed doorleest en je daar aan houdt zou het artikel perfect moeten passen. Toch blijven het maatadviezen en kunnen daar verder geen rechten aan worden ontleend. Bij twijfel en advies mag je altijd contact met ons opnemen, we helpen je graag aan het juiste artikel in de juiste maat.
Kan ik een afgeprijsd artikel ruilen?
Afgeprijsde artikelen vallen gewoon onder onze standaard retour regeling en kunnen binnen 14 dagen worden teruggestuurd.
Kan ik mijn geld terug krijgen als het artikel niet naar tevredenheid is?
Ja natuurlijk! Indien een artikel niet aan je verwachtingen voldoet kan je het aankoopbedrag terug krijgen. Voorwaarde hiervoor is wel dat het artikel ongeschonden en in originele staat is en voorzien van eventuele labels. Gepersonaliseerde artikelen, verzegelde en sommige artikelen die een hygiënisch aspect hebben kunnen niet retour worden genomen. De retourzending dient binnen 14 dagen na ontvangst bij ons binnen te zijn. De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Ongefrankeerde en/of onvoldoende gefrankeerde zendingen zullen door Vechtsportwinkel niet in behandeling worden genomen. Vermeld duidelijk uw factuurnummer bij de retourzending, dan kunnen wij het geld terug storten op de rekening waarvan de bestelling is betaald. Retourzendingen kunnen alleen in behandeling worden genomen als de pakbon is bijgevoegd of het ingevulde retourformulier.
Ons retour adres is :
Spokey Nederland
De Groene Voorwaarts 383
7325 AT Apeldoorn
Bij twijfel kan je altijd contact met ons klantenservice team opnemen.
Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel ruilen?
Het ruilen van artikelen kan binnen 14 dagen na ontvangst. Laat het vooraf vooral even weten. We kunnen je wellicht een passend advies geven voor een alternatief artikel.
Hoe kan ik een artikel ruilen?
Op Spokey kennen we het concept “ruilen” niet. Dit heeft te maken met o.a. prijsvariaties bij verschillende maten, merken en producten en de financiële en administratieve afhandeling daarvan. In plaats daarvan kan je het artikel dat je wenst terug te sturen naar ons opsturen om te laten crediteren, je krijgt dan het aankoopbedrag terug van het artikel. Voor het artikel dat je als alternatief wenst plaats je een nieuwe bestelling. Dit zorgt niet alleen voor een efficiëntere financiële afhandeling maar ook voor een snellere doorlooptijd. Zo heb je de juiste maat, kleur of het gewenste alternatief nog sneller in huis! Je kan je retour aanmelden door gebruik te maken van het retourformulier. Indien je een artikel naar ons retour zendt, dien je altijd dit formulier volledig ingevuld mee te zenden, daar we alleen dan een correcte afhandeling kunnen garanderen.
Het retourformulier kan je downloaden via de onderstaande link :
Download het retourformulier
Het retourformulier kan je uitprinten, invullen en meesturen. Heb je geen geen printer? Neem dan de gevraagde gegevens op een papiertje dat je bij de bestelling bijstopt. Zo kunnen we goed zien van wie de retour afkomstig is en dit vlot verwerken. Let erop dat artikelen die retour gezonden worden voldoende te worden gefrankeerd. Je betaalt zelf de verzendkosten voor de retour naar Spokey. Verzendkosten die wij in rekening hebben gebracht krijg je ook gecrediteerd. Het is dus niet mogelijk om artikelen gratis of op kosten van Spokey te retourneren. Hebben wij een pakfout gemaakt? En is dat de reden voor de retour? Dan is dat natuurlijk onze schuld. Daar nemen wij dan uiteraard de verantwoordelijkheid voor. Neem dan contact met ons op voor gratis retournering.
Wat is de relatie met Spokey in Polen?
Wij zijn Spokey Nederland en opereren onder een officiële licentie van Spokey Polen. Op basis van een exclusieve overeenkomst zijn wij gemachtigd om het merk Spokey, inclusief logo’s en beeldmateriaal, te gebruiken en te vertegenwoordigen in Nederland, België en Duitsland. Deze samenwerking is contractueel vastgelegd en bevestigt ons als exclusieve distributeur en merkpartner van Spokey in deze regio’s.
Deze website valt niet onder de categorie ‘online platform’ volgens de Digital Services Act van de Europese Unie. Klachten of geschillen kunnen worden ingediend via ons reguliere contactformulier of via e-mail.
Contactformulier
Heb je vragen over onze producten of over je bestelling op Spokey.nl? Neem dan eenvoudig contact met ons op via het onderstaande contactformulier. Wij proberen je zo snel mogelijk te beantwoorden.
Contactgegevens
Spokey Nederland (Spokey.nl)
De Groene Voorwaarts 383
7325 AT Apeldoorn
Nederland
T: 0318 – 250030
E: info@spokey.nl
Let op : Spokey.nl heeft (nog) geen fysieke winkel, wij zijn een 100% webshop! Het is niet mogelijk te passen of langs te komen.
Openingstijden klantenservice
Maandag : 8.30 – 17.00
Dinsdag : 8.30 – 17.00
Woensdag : Gesloten
Donderdag : 8.30 – 17.00
Vrijdag : 8.30 – 17.30
Zaterdag : Gesloten
Zondag : Gesloten
BTW-nr : NL001382583B83
KvK nummer : 30262078