Klachtenregeling

Wat vervelend dat je een klacht hebt

We doen ons uiterste best om jou zo goed mogelijk te helpen, je bestellingen snel te leveren en altijd scherpe prijzen aan te bieden. Toch kan er helaas een keer iets misgaan. Als dat gebeurt, laat het ons dan weten! Je kunt ons bellen op 0318 – 250030 of een mailtje sturen naar info@spokey.nl. We horen graag van je en zoeken samen naar een oplossing.

Gegarandeerde zekerheid met keurmerk
Lukt het onverhoopt niet om er samen uit te komen (al verwachten we natuurlijk van wel!), dan kun je je klacht ook aanmelden bij WebwinkelKeur. Daarnaast kun je als consument binnen de EU gebruikmaken van het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform vind je op http://ec.europa.eu/odr. Zolang je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, kun je deze daar aanmelden.

We hopen natuurlijk dat het niet zover komt, maar weet dat we er alles aan doen om je tevreden te maken!